Z okazji Nowego 2017 Roku składamy życzenia wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i oby ten rok był milowym krokiem w rozwoju piłki ręcznej plażowej w Polsce.
Pierwszego stycznia (01.01.2017r.) rozpoczął się też nowy sezon piłki ręcznej plażowej – póki co symbolicznie, bo aura nie pozwala, a i boisk pod dachem niezbyt wiele mamy w kraju, ale już dzisiaj chcemy przedstawić do konsultacji założenia organizacyjne/projekt regulaminu rozgrywek w 2017 roku.
Przed przekazaniem tych dokumentów Zarządowi ZPRP do zatwierdzenia mamy prośbę o zapoznanie się z nimi i o podzielenie się z nami Waszymi uwagami. Mamy jeszcze czas na wniesienie uwag/poprawek, które Waszym zdaniem będą korzystne i pomocne przy organizowaniu turniejów oraz całych rozgrywek.
Zasadniczo, tak jak zapowiadaliśmy wcześniej – wzorowaliśmy się na regulaminie European Beach Handball Tour (ebt), ale niektóre z zapisów (niezbyt wiele) pragniemy dostosować do naszych krajowych realiów oraz Waszych doświadczeń.
Chętnie poznamy Wasze zdanie na następujące tematy:
- Jeśli turniej finałowy planujemy rozegrać w dniach 4-6 sierpnia 2017 roku, to którego dnia (data lub na ile dni przed finałami) powinny się zakończyć turnieje eliminacyjne tak by logistycznie wszyscy mogli się przygotować do wyjazdu?
- Czy w trakcie rozgrywek eliminacyjnych zawodnik może reprezentować barwy różnych zespołów w czasie różnych turniejów?
- Czy dopuścić możliwość dokooptowania do drużyn, które zakwalifikowały się do turnieju finałowego, zawodników z drużyn, które do tego turnieju się nie zakwalifikowały, a jeśli tak to czy określić maksymalną liczbę zawodników, którzy mogą być dokooptowani np. 50% podstawowego składu czyli max. 5 zawodników?
- Ilu maksymalnie zawodników może zgłosić do rozgrywek jedna drużyna i po jakim terminie nie byłoby możliwe zgłaszanie zawodników?
- Czy Komisja winna ingerować w wysokość tzw. wpisowego do turnieju czy tez pozostawić to do decyzji organizatorów zakładając, że wpisowe dotyczy np. 12 osób, a dodatkowe osoby wnoszą dodatkową opłatę jeśli chcą skorzystać z posiłków lub innych udogodnień oferowanych przez organizatora zawodnikom i osobom towarzyszącym?
To tylko przykładowe pytania, na których odpowiedź i Wasze zdanie chcielibyśmy poznać. Zapraszamy do dyskusji na https://www.facebook.com/recznaplazowa lub przesyłanie pytań i propozycji na adres goralczyk@zprp.org.pl
Na wszystkie komentarze, pytania, propozycje czekamy do 14.01.2017 roku.
Komisja ds. Piłki Ręcznej Plażowej
Pliki do pobrania:
- Regulamin MP 2017
- ZAŁĄCZNIK NR 1 Regulaminu Rozgrywek punkty za organizacje turnieju
- ZAŁĄCZNIK NR 2 Regulamin Rozgrywek
- ZAŁĄCZNIK NR 3 Regulamin Rozgrywek